فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهربانی تعداد ۱۵۰۰ بسته میوه در قالب طرح یلدای مهدوی بین نیازمندان در بردسکن توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۶۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در مراسم توزیع بسته‌های میوه شب یلدای مهدوی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انابد که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و معاونت بسیج مساجد و محلات در سپاه، بخشدار، اعضای شورای اسلامی و مسئولان محلی شهر انابد برگزار شد، اظهار کرد: به همت سازمان بسیج کشور و به مناسبت شب یلدا در سطح کشور یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی یلدای مهدوی توزیع بین خانواده‌های معسر توزیع که در شهرستان بردسکن نیز با مشارکت حوزه‌های مقاومت بسیج ۷ گانه این ناحیه ۱۵۷۵ بسته معیشتی شامل میوه و آجیل توزیع شد.

 وی ارزش کلی بسته‌های توزیع شده را ۳۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است که به خانواده‌های معسر در روستاهای شهرستان اهدا شد.

 جنیدی بیان کرد: برخی از حوزه‌ها با استفاده از ظرفیت خیران توانسته‌اند بسته‌های معیشتی بیشتری را آماده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع کنند.

وی ضمن تقدیر از معاونت بسیج مساجد و محلات این ناحیه در تأمین اعتبار طرح یلدای مهدوی مطرح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته اعتبار این طرح مستقیماً به‌حساب حوزه‌های مقاومت بسیج واریز و هر حوزه اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی شامل میوه و آجیل شب یلدای مهدوی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار